bihata
hatasız, hata işlemez.
( Biz evlad-ı Kerbela’yız. Bihatayız. Ayıptır. Zulümdür. Cinayettir..., Seyit Rıza, 1938? (Oda TV, 13.11.2023) )
Bu sözcüğü, Facebook'ta paylaşayım...
Bu sözcüğü, Twitter'da paylaşayım...
Bu sözcüğü, LinkedIn'de paylaşayım...
